Carnet de développement #102 -Évènements sur Epleland et plus d’histoires

Life is Feudal - Carnet de développement 102

Salutations Féodalistes,

Le mois de Mai est finalement arrivé, aussi, vous n’aurez pas à attendre trop longtemps avant le gros patch de Mai sur lequel nous nous concentrons depuis plusieurs mois. Notre équipe travaille aussi sur un patch mineur qui arrivera bientôt et qui limite les commandes sur la console dont beaucoup d’entre vous nous ont reportés les abus. Merci pour votre aide!

Dans le meme temps, nous sommes heureux de vous annoncer quelque chose d’excitant sur lequel travaille nos Maitres du Jeu : Le tout premier evenement débutera ce week-end sur Epleland. Il sera le premier d’une série d’evenements en jeu. Celui-ci interviendra le Samedi 5 Mai à 18h00 UTC. Rejoignez-nous et amusez-vous bien!

N’oubliez pas que nous sommes toujours à l’écoute de vos avis et de vos suggestions, aussi, si vous avez des retours sur cet evenements, n’hésitez pas à contacter notre GM, Paul.

Nous allons continuer avec notre nouvelle section Fragment de LiF que nous avons débuté avec notre Carnet de développement #100 – Il y a tellement d’autres histoires des membres de notre équipe à entendre:

We’re continuing with our new segment in today’s devblog, which we started in celebration of our 100th post – so here’s a story from another team member for you to enjoy:

Dima Appeax Romodanovskiy, Texture Artist, Art Department:

I actually found LiF by chance. I was browsing a gamedev forum in 2014 when I stumbled upon LiF and immediately realized – it’s THE ONE! It looked kind of basic, another Medieval project, but it had something unique (including the horrific graphics). I really felt like improving and making it look better, so this was my goal – to make the models look less like Pinocchio (that’s what we used to call them back then). The new graphics turned out to be simple and convenient.  I thought ‘it’s an MMO sandbox after all’ – in any case, at least it’s not 8-bit! 😀

A year after the launch, the team contacted me again. Or, should I put this as, ‘have given me a chance,’ since this time it was a brand new project, and the objectives were more challenging. Really challenging to be frank. Yet in the end, there are a lot of things that I’m proud of, and while the project is being developed – I am happy to know that there are some studios out there, like this one, thatmake games for players as if they were making them for themselves. Thanks to my team leads – Stepan and Ilya, for their patience and motivation 🙂 They really help us evolve as professionals.
To me, LiF is more than just a game, it’s a whole ideology (point of view).

— L’Équipe

Life is Feudal:MMO 728x90