Bobik vous propose de tenter une expérience d’équilibrage

Hey les gars!

Nous avons conduit une petite expérience avec le système de combat aujourd’hui. Nous voudrions que vous fassiez la même et que vous nous donniez votre option.

J’ai mis un fichier ci-dessous. Vous pouvez le coller sur le serveur ET dans le dossier \art\datablocks\weapons

Cette modification va vous empêcher de conservé une attaque chargée indéfiniment et vous serez capable de faire de rapide swing avec votre arme. Donc, de manière basique, vous pouvez faire des attaques rapides et vous pouvez charger votre attaque mais si vous attendez trop longtemps, l’attaque se déclenchera. Il n’y a PAS de calcul des dégâts ou d’autres modifications dans ce fichier.

Nous aurions besoin de votre avis afin de savoir si le gameplay est intéressant et si on continue à travailler sur cette option ou si on la jette à la poubelle.

Vos avis : http://lifeisfeudal.com/forum/topic24152/

 

Hey guys! We’ve conducted one small experiment with a combat system today. We want you to do the same experiment and tell us about your opinion. I’ll drop a file bellow. You should paste it BOTH on the server and client folders: \art\datablocks\weapons That file tweaks combat in the following way, that you cannot hold your attack charged infinitely and can also make a quick swing. So, basicly, you can make a quick swing, or you can charge it for a limited amount of time, but if you charge it too long – attack will be triggered. There IS NO damage calculation or other changes in that file. So you can only imagine :trollface: that we will increase damage and wounds/fractures chance if you have charged and timed your attack properly and will lower damage of fast spam attacks. Yet, they will be good for combos. And yes, combos will look VERY OP now, since there is no prefire or recoil before and after attacks and you can spam it very fast. It will be fixed in a final system if we will decide to follow this way. We need your opinion about how do you feel such combat mechanics and do you think it is worthy to follow that way or we should scrap the idea. Leave your opinions in a forum post: http://lifeisfeudal.com/forum/topic24152/

Bannière Wild West Online